Helgen i bilder


image1177

Maria Schneider på öppen repetition med Norrbottens big band.


image1178

image1179

image1181

Hårvisning

image1180

Sittande demonstarion utanför Smedjan



Idag jobbar jag min sista dag i den här långa streckan. Den 22 dagen irad. Jag är slut. Om inte i kroppen så i knoppen. En sovmorgon to die for skulle jag nästan vilja påstå.
Men det är väl värt det i slutändan.

Nu ska jag titta lite intensivare på blocket och i inredningstidningarna som ligger intill mig här på bordet. Jag vill göra så mycket. Det kliar i fingrarna.

Men problemet.. om jag gör för mycket vitt i nya huset kommer det vara betydligt svårare att hitta Tindra när man letar.. Hon är ju helvit och som de allra flesta vet, även döv. (Inte så bra att ropa på, vifta fungerar dock)
Men det finns ju även positiva saker med hennes person, hon är väldigt pratig av sig (låta som en duva (krr krr) eller jama för sig själv när hon går omkring. OCH hon ska ALLTID vara där det händer. Så en liten plinga runt halsen så är nog det fixat.


image1182
Smygande faran. Haha hon är så fulig på den här bilden ;)


PS. Jag har fixat symaskinen nu! DS ;) hihi

image1183

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, han i vitt som står och pratar under demonstrationen är min förra granne :P

2008-02-18 @ 12:16:00
URL: http://nogg.se/hannaevelina
Postat av: madde

oh, nice. svartbyn är ju bästa området i hela boden tycker jag. nära till allt och alldeles perfekt. kan ju ha att göra med uppväxten i svarre? men det är perfekt. ska också dit när det gäller hade jag tänkt i mitt svävande tillstånd :)

2008-02-18 @ 20:18:30
URL: http://maddekemppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0