Put on a happy face

image1126

Put on a happy face!
Ännu en bild från förrgårs fotografering. Den här gillade jag skarp, den var så glad och levande :)



Fest ikväll kanske? Ska iaf slita häcken av mig på jobbet idag. Hela skaran är på kurs, så jag är ensam fotograf. 5 eller sex jobb blir det. Sen ska jag dessutom måsta göra ut hockeybilderna ikväll, kanske blir en timmas övertid här. Finns det något som heter lunch? Njaa, inte för mig inte idag, typ 5 minutare kommer det väl få bli. För måste äta annars kommer jag nog få migrän.
Så hållbar är jag :)


Nåja imorgon blir det handboll, kul att se, förjävligt att fota. Nåja kanske fotar med blixt?

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att se dig på Bodypumpen i fredags! :) Bra jobbat :)

2008-02-02 @ 11:25:37
Postat av: Emilia

haha fan va fina...:D

2008-02-02 @ 17:39:40
Postat av: Carro

Jo jag jobbar kvar, men vill
v e r k l i g e n
härifrån.(måste söka mig efter ett nytt jobb)Efter att den nya ledningen har tagit
över har det blivit försämring efter försämring.
Vissa dagar får man bara ont i magen över att veta att man måste jobba. Jag är inte van att vara i en miljö med så mycket negativitet på en och samma gång. Bläää. Och nu tjaffsar dem mycket med anställda och allt. Så kände att facket behövde jag gå med i så bygger man upp en liten trygghet iaf.

2008-02-03 @ 14:24:47
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: Carro

Förresten jättefin bild du knäppt. (:

Jag ska be dig knäppa bilder också någon gång när jag har tillräckligt med pengar, just nu när man flytta så har man så mycket saker man behöver köpa in i lägenheten. Har inte ens en säng ännu (så sover på en madrass på golvet) le. Men sen när det blir bättre ekonomiskt så hör jag av mig till dig. Så får du bestämma någon tid till fotografering. (: Så får man hänga upp lite tavlor i lägenheten också. (:

2008-02-03 @ 14:27:09
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: Moa

gud vilken fin bild :)

mina ben håller på att dö, petra. hur jobbar du i veckan? vi måste träna ihop igen, det var på tok för länge sedan!

2008-02-03 @ 15:49:20
Postat av: Erika

åh emilia var suupersöt på den bilden :)

2008-02-03 @ 17:04:29
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0