rock på jobbet

Sitter på foto, jag och linda sitter och stampar i takt till christer sjögren och amy Diamond ;P hahaha och nå annat var det också. Hörde rykten om sport- och fotoavdelningsfest snart. Kuuul att det händer saker iaf. Har ju som inte gjort det någonting tidigare :)


Kontrakt skriver  vi på söndag. Vi blev erbjudna att flytta in redan den 21 februare, men kändes lite tidigt.  Man vill ju hinna andas också!



Jobben man sysslat med i dagarna:


image1155

image1156




Sålt fyra bilder till aftonbladet nu, såg resultatet i dagens bilaga.. samt på webben.. Fin fina pengar ;) Och scanpix bilder. Kul att få lite provision :)


image1157

TESTAR NYA GREPP Luleå gjorde något som alla andra lag nobbade under uppehållet: frångick den vanliga träningen. Här är laget igång och tränar utomhus på naturis. Nick Kuiper håller undan för Jan Sandström framför mål.


Foto: PETRA ISAKSSON/NORRBOTTENS-KURIREN



http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1837359.ab




17 dagen irad idag på jobbet, 5 to go... Inte konstigt på att jag glömmer saker, stoppar in minneskort fel i läsaren så de inte går att få ut (nästan). Sen ska man tänka på huset också.
Jag skuller på det

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem tillbringar du alla hjärtans dag med? Svara i min blogg!

2008-02-14 @ 16:36:27
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0