Säkerhet framför osäkerhet?

Hmm jobbigt det där med tradera. Försökt få tag i personen som sålde linnet jag skrev om tidigare. Men när man ringer kan man bara lämna sitt eget nummer.. Det luktar skumt.
Var mestadel bra saker som folk skrivit om honom som köpt av honom. Men, jag kommer nog be om att få det postat med efterkrav (50 kr dyrare) MEN, då är man ju säker på att man får det också, nog för det inte var något dyrt men ändå ;P

Säkert många som blir lurade av sånna. Men.. ja kanske är värt att betala 50 kr extra för att vara på den säkra sidan, i fall att...  (?)



image1196


Nu ska jag hem på jobb i härliga Boden. Ska vara något jobb på några från tvätten. Jag får ta hem bilen och stanna i boden efter jobbet. Maila bilderna hemifrån ;) Blir skönt att ta bilen till jobbet på lördag..

Jobb resten av helgen blir det för min del....


3 dagar kvar till lööön (mycke)
7 dagar kvar till huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0