Dagen D

Åh.. efter helgens fullspäckade schema känns det konstigt att vara glad att vara här halv åtta en måndagmorgon. Missförstå mig rätt, jag är ju faktiskt fullt medveten om att det är sista dagen av jobb, därefter ser jag fram emot en leidig tisdag, onsdag, torsdag och fredag :)


Om jag tror rätt kommer det dock bli en jobbig kväll. Vi ska skicka iväg den älsta katten, Morgan, till Kristoffers föräldrar på Björkelund. Imorgon är ju nämligen dagen D för våran lilla prinsessa. Hon ska inte äta något då hon ska lägga sig under kniven.


Tisdag 8.00 står det i kalendern. Då Tindra blir av med sin förmåga till kissebejbisar ;( (Det är nog i själva verket mer synd om mig än om henne)
Jag vet ju hur underbart sjuktsöta hennes ungar skulle vara... Speciellt med en pappa som "Kenneth the man" (Åsas pisso)
Dövheten har sina nackdelar = Rekomendation.. ingen avel!


Trikigt skulle jag vilja säga. Hon är lika underbar som vilken annan katt som helst. Vi som bor med henne är knappt medvetna om att hon inte hör något (Allternativt har grav nedsatt hörsel) Hon är lika medveten om inte mr. Än någon annan. Nyfiknare finns inte.
Och det är inte alla katter som älskar att vara med att städa. Damsugaren är ju aldrig något problem. Och hon är inte rädd för vatten. (Krilles trognaste diskhjälp)


Nåja inmorgon ska jag vara barnvakt när hon kommer vinglandes hem :)






(Om det hade gått hade jag lagt upp en liten bild på henne här, men. Bloggen verkar ju vägra bilder nu för tiden)

Kommentarer
Postat av: kristin

Jo det är en tatuering, min lilla skyddsängelbejbis ;)

2008-01-14 @ 13:10:10
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0