flytta..?


Jag blr så less, varför tackar jag bara inte nej till allt jobbande? Jo för jag behöver pengarna. Får ju iaf en ledig söndag i veckan och nästan en lördag när man bara jobbar fyra timmar :)

Peder ska ringa runt till alla budjivare idag. Vi är ännu högts budande.
Kan det inte bara gå våran väg den här gången?
Jag ska nog börja be lite mera.


Vill ha ny bostad nu nu nu nu... nåja, vi flyttar ut från lägenheten sista februari. Får se vart det bär iväg då. Okej, får det att låta som vi ska på stora äventyr. Rättare sagt, vart i boden bär det av härnäst, vems päron ska vi bo hos eller blir det hus?

Sen att jag tappat bort en lägenhetsnykel som vi kommer få betala typ 2000 kr för är ju inte heller så kul. Nåja, dom har lite mat att ersätta oss för när kylen gått sönder. Hoppas vi hade den billiga varianten på dörren :P

Kommentarer
Postat av: Erika

en katt säger du! att jag inte tänkte på det förut ;) det är ju väldigt.. unikt och eget så att säga ;)

2008-01-22 @ 20:37:50
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0