fotografering

image1125



Haha, Emilia kom och hälsade på mig på jobbet ikväll. Jag hade bara ett grafitti-jobb jag skulle göra så vart lite tid över. Vi höll på i studion och jag fotade henne en del (hon hade stylat sig själv)

Haha redigerarna skrattade åt oss när vi kom ut därifrån. Vi skattade och hade oss, vilket dom givetvist hört ;) haha

Men, sen så fick ja springa till bussen. Fick åka med Emilia och var så där stressad. Sen när jag står och väntar ringer jag gubben, och vad ser jag till min fasa? Jo! Klockan var bara tio.. inte elva! Haha så jag fick promenera upp till kuriren igen (och bete mig som att jag faktsikt hade varit ner på statoil en sväng, bara) hum. haha

Fick mig en titt genom bloggarna och övriga cybervärlden :)



linas mormor är ju förövrigt en ängel, hon ringde Kerstin ikväll ;) PUSS CARIN! (Och Lina)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0