idiot



Kuriren 10-18 idag då. Kristoffer ska hjälpa Andre att flytta sitt pick och pack till Luleå efter jobbet.

Så jag får skjuts hem :) Weee



Nu är det lunch, ska äta min fisk och fortsätta vara sur på ur och penn tanten.

Jag ska INTE betala något självrisk på hundra kr till dom för en klocka som kosta 299 kronor och försäkringen typ 150. När jag inte blev informerad om det... Dom sa att jag får ny om jag tappade bort den el om det hände något, det var bara att lämna in den. När det dessuton tagit ett halv år.

Då tar jag hellre tillbaka den med en liten spricka i glaset.  




Fan, ångest angående husköp och nu detta. Kan jag bara inte få vara ledig denna helg och mysa... pfff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0