Löning som vi alla väntat på....

Dagen vi väntat på såååå jäääävla länge. Har nog aldrig varit i så stort behov av lönen som jag är idag. Jag hade 93 kr kvar på personkontot, och det mina vänner hör till ovanligheten. Jag är otroligt mån om mina pengar. Visst jag slösar väldigt mycket också, men då vet jag att jag har pengar kvar sen. Lägger ju undan några X tusen på direkten. Sen får jag slösa upp resten med att betala hyran, mat och annat onödigt ;P


image1109




Men men, så är det när man suktar efter hus, pengarna kommer ta slut då väldigt fort, det man sparat i 2 år tar slut på en kvart typ ;P (Och då bara på grejer i huset, inte själva huset) Haha tragist men sant. Men, då är det ju också så värt det ;P



Nu sitter man på jobbet och väntar man på att åka ut på jobb med Mariana klockan tio. Eldkalas sa dom.
Därefter blir det tre jobb till fram till två-tre tiden :)
Varför glömmer jag alltid mina minneskort hemma????????!!?????? ÅNGEST. Får tigga av Andreas ett kort över dagen :)




image1115

                       


Hoppas på två avhoppande sms ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: annelie

Hello :)
Jo jag jobbar rätt mycket på Step In nu, men det är ju roligt! Nej jag gick ju utbildningen för två veckor sedan så jag har inte filmat än ;) Måste känna min lite säkrare först! Har bodypump på söndag och då ska jag nog testa filma bara för att se hur det ser ut med teknikerna med mera. Nästa söndag kl 13 har jag bokat in att filma med alla som vill vara med. Det passade bättre än den 10 tyvärr :/ Men om du skulle ha tid att komma så är det bara att göra det!
Trevlig helg (äntligen!)

2008-01-25 @ 09:43:24
Postat av: carro

det låter så mysigt med hus.(:
att få göra precis som man vill(med inredning och allt)
det blir så mycket mer frihet än lägenhet.
Lycka till!

2008-01-26 @ 00:50:44
Postat av: Johanna J

Du är en grym fotograf Petra! Är så galet less på alla kassa tidnings fotografer och varenda gång jag ser en bra bild i tidningen så är det din! :) Tack för att du lyser upp tidningen!

2008-01-30 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0