Miljö frågor hit och dit


Husvisningar igen då igår. Toppen. Håller tummarna och fötterna! snälla gud!!! :)


Sen var det ersnäsrevyn. Mycket trevligt, hade ju världes bästa sällskap med mig :)






Sitter på jobbet nu iaf, på min lediga dag. Per ringde och väckte mig åtta då gidlöw fallit med cykeln :( Nåja, Stig kom och plockade upp mig och vi for på två lobb i boden om miljövänliga bilar. Jag GILLAR de biogasdrivna bilarna. Synd bara att Piteå och Luleå inte hängt på.. än. Gas från kompost osv. Bätte än att skörda skog och sockerbetor för folk (och djur?) i andra länder som har det som mat. Nåja, snart var även etanolen bra då dom kan göra både mat och bränsle av det.



image1099


Gud, man märker skillnaden i hushållet också vad gäller miljön. Jag är grymt miljövänlig och tänker på det mesta vad gäller sopsortering och annat. Kristoffer ligger tio år bakåt i tiden. Vars största fråga är - vad är egentligen sopsortering ? :P





Träninsverk i magen sen igår. Bra jobbat Petra och Sara ;) Träna ikväll kanske? Man blir peppad när man känner att man tagit i! Hade bokat spinning och pump idag klockan 10.00, men det avr vi ju tvugna att ställa in när jag åkte på jobb ;/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0