Pubben P

Igår blev det att åka och umgås med Lina, Micke, Anna, Linnea och Tommy. Vi skrattade till let´s dane och sen så toppade lina mitt risiga kvasthår :P Det vart så underbart. Två cm kortare (jag peppade henne att ta 5 meeen, hon insisterade med att det är en nu månad i februari då vi kan leka frissa igen) :P

Efter programmet satta Micke igång och spela guitar hero. Och det var heltjävlagaletsabbt han spelade. På expertnivån och klarade typ alla toner. Jag dog.

Som jag sa.. "Jag har bara spelat det en gång, men kristoffer är rätt bra.. !!tyckte jag.... till jag såg dethär X-P"


Pubben P nästa, för första gången i mitt liv typ. Var där till tolv och under den tiden hann man träffa lite bekant folk som matilda och åsa bla :) (Promenad med henne på onsdag) :)





Upp sju och åka till luleå, nu ska jag slänga i mig lite mat innan vi rusar iväg till kulturhuset ;)





Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0