storforsens äventyr



Nu är man hemma igen, tre dagar senare.

Vad har jag fått vara med om?

Bortsett från att ha vissa bra saker som.... sova på hotell, med eget rum, äta lyxiga mål 3 ggr per dag (trerätters middagar), åka skoter i 2 h och åka isbrytare,träffat renar och samer, drukit en gin och tonik och vin....




så har jag fått jobba till ett på natten, vara igång heeela tiden, bära runt på en kamera och filmkamera överallt (ca 6 kg), frysit, svettats, inte haft någon mottagning på mobilen, hört franska (pepsi säljare) hela dagarna,  och bytt modersmål till engelska, hört nattklubbens bas som gonattvisa, varit allmänt less och saknat min sambo så jag fått ont i magen....



Välkommen hem till paradiset!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

välkommen hem min lilla gumma ;)
love u

2008-01-11 @ 16:27:40
URL: http://mythic.blogg.se
Postat av: Elin

helt riktigt :)

2008-01-11 @ 22:04:51
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0