vi plumpade

Lördagen var nog den bästa ever! Jag och Lina gick på krogen kring tolv. (nyktra) Vi blev bjudna på champagne och drinkar av Rikard. NICE!  Haha kul hade vi hela kvällen och var hemma kring 4 ganska precis!

Toppenkväll med världensbästa Liiina!

Söndagen var det skoter och jävlar va kallt det var, men men jag överlevde och vi for till hampis där mamma hade lagat oxfile! Sen spelade jag, mamma, pappa, mormor och kristoffer plump!

  1. Ingela   (I vanlig ordning)
  2. Petra   (Vet inte hur detta hände)
  3. Mormor   (Ganska bra då hon trots allt aldrig såg skillnad på klöver och spader då hon inte hade sina glassögon på sig)
  4. Lasse   (Hihihi, jag njuter fortfarande av denna bit)
  5. Kristoffer   (Nära skjuter ingen hara, men han var nära på att vända och gå om)


 

image1117

     





Igår blev det att träna och senare jobba 17-23, samma gäller resten av veckan.
Med undantag på aktiviteterna innan jobbet.



Idag gjorde jag bort några ärenden och därefter for jag, lina, anna och johanna till pagla klcokan 10. Åkte tefat och fikade ute i det fina och varma vädret!

  • Därefter for jag in till stan och gick på banken
  • Mötte upp lina och anna på stan och sen gick vi och hämta linnea och gick på hanssons.
  • Gick till mormor som bjöd på mat
  • Tog bussen till luleå!
  • Varit till bensbyn på ett jobb om att dom ska bygga gångväg dit ut!
  • Nu blir det att göra ut dom bilderna, äta, kolla runt på nätet....


image1122
Johanna, Anna och Lina i backen :)



ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0