8 kilos bebisen

Dagens roligaste var absolut när jag, Erika, Johan och Rebecca var hos Emma i Heden ikväll.
Vi planerade våran Turkietresa som ska ta vid den 19 oktober. Men när det inte fanns så mycjet mer att planera satt vi mest och småpratade i salen.
Det var då det kom.
Emma bestättade om då dom på dagis hade jämfört deras födelsevikt med tungden på antalet mjölktetror.
Emma erkände då att hon vägde hela 8 packet. Detta mina vänner kan ni ju lätt räkna ut till åtta kilo.
Jag såg lite frågande på henne men hon var säker på sin sak.
10 minuter senade satt jag fortfarande och asgarvade och tårarna rann.
Emma var tvungen att gå och ta sig en titt på en sked för att bevisa för oss, men kanske mer för sig själv att den tjocka bebisen faktiskt inte riktigt var så tjock.
4100 g slutade det med men ojoj så kul det var.

Visst johan? ;)





Kanske är det här en bild på emma? ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

De var ganska roligt ja Petra;) Haha:D

2008-07-16 @ 10:51:57
Postat av: Emma

Ååååh, men det kan inte alltid gå rätt då man tänker:P Jasså, nu är jag både asiat och blivande sumo! :D Vad söt jag är!!

2008-07-16 @ 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0