Aldersjön

Idag har jag, Lina och Kristoffer hunnit med att vara på aldersjön och gottat oss.
Kul att äntligen få vara där. Var ju faktiskt första dagen jag tillbringat där i sommar.
Synd bara att Kistoffer blir brun som en pepparkaka medan jag ligger lite efter ;p Det gör en alltid lite bitter ;)
Johan och Robin kom förbi och jag och Krille hängde på dem och spelade minigolf på björknäs (vi höll räkningen (Grattis Robin till segern)



Sen har det varit jobb som gällt. Jag fotade lite tåg och sen var det att fara till Boden och ta en bild på Erika.
Fick vara lite kreativ vilket jag även var. Klippte och klistrade och hade oss.
Blev en rätt rolig bild som kommer i fredagens tidning mest troligen. Håll utkik!
Imorgon är Kristoffer med så köp er en kuriren imorgon så får ni ta del av en bild på min fina hantverkare ;)


Jag längtar till torsdag kväll då min 5 dagars ledighet tar fart på fredagen :)
Mys. Inte lika bra för Kristoffer som då faktiskt börjar se slutet på sin sköna semester. Sen att han ska få en högre placering på jobbet gör han väl inte mindre nervös :)

Lycka till i förskott älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0