Alive helgen

Jag har fått semester. Det märks ganska väl här på bloggen. Jag blir lite inaktiv av mig. Det finns så mycket man kan göra på sin lediga tide. Och det gör man.

Boden alive har varit och jag har haft en underbart kul helg.








Fredagen spenderades hos födelsedagsbarnet Anna 20 år ;) YEAH! Hon bjöd på grillat och vi var där till klockan elva ungefär (ja! vi missade Ola!! : ( ) Men men vi hade kul ändå och sedan spenderades kvällen på området. Mötte många bekanta.
*Anna, Lina, Erika, Hanna H, Hanna W, Stina-Lee, Matilda, Johanna, Linnea och Mirja var det.

Lördagen började vi hos Robin och åt lite mat. Sedan for vi till Erika där det blev en liten inflyttningsfest också. 2 i 1 lixom :) Kring elva begav vi in till stan denna kväll också.
*Erika, Kristoffer, Robin, Moa, Johan, Emma, Linnea, Daniel, Andre, Rickard och Jossan.











Jag har ju dock en åsikt om hela boden alive grejjen. UTÖKA området. Visst, fösta åren fungerade det men nu. Det kommer olidligt mycket olk och alla ryms verkligen inte längs den lilla strandpromenaden. Kvarnängen står ledig och hela vägen mot prästholmen finns det plats. Tråkigt när man inte får plats att gå till något öltält. Skulle behövas minst 5 till.




Annars har det blivit att shoppa grejer till att göra ett vindskydd, måla om toaletten och lite andra projekt.



Frågan: ANDRES BILDER!! Kom tillbaka från Riga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0