En fest vore inte tokigt...


En bild från en fest som Rickard hade i vintras. Det var kanske lite spår. Men just nu lät det bara helt grymt rätt ;)
Erika brukar ju vara rätt bra på spår när det väl gäller..



Det är värkligen underbart att sitta här på jobbet en fredag kväll. Jag skulle mycket hellre dra en fest med alla mina brudar. De som man nu inte festat med på ett tag. Moa, Moa, Moa, kan du komma hem från Norge någon dag då? Väntar ivrigt på mitt lyckopiller som får mig att le konstant. Och Wikan.. Lina!? och ni... Planera in något?..

Erika min vän, när blir det? ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag måste bli rik först ;)



haha, nej. men den 31a kommer jag hem, så om mindre än två veckor. då ska vi festa som aldrig förr och börja träna stenhårt, satan så jag saknar träningen!!



miiiiisss youuuu!! puss,puss,puss & puuusss

2008-07-19 @ 09:21:24
Postat av: petra isaksson

Okej, helt förstårligt ;) Hihi



Åh det låter så bra! Är ju inte långt bort alls! Jag vet jag med Moa, vart är alla muskler nu? ;) Vi får göra ett träningschema ;)



MISS YOU! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS (Du måste läsa mina kommentarer så du ser detta svar) ;P))

2008-07-19 @ 09:50:35
URL: http://petraisaksson.blogg.se/
Postat av: Wikan

Luleåkalaset?? då drar vi en fest tjejer..eller iallafall så snart som möjligt..vad gör alla nu för tiden? vi ses ju aldrig: (..ne nu måste detta styras upp! Pöööösss

2008-07-19 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0