Boden Alive i Bilder


Hos Robin roade jossan, emma och jag oss med Andres superkamera ;)


Drickbart


Helt klart kvällens bild. Den säger så mycket. Emma, creds till dig!


Jag och Jossan påväg till bilen = Eriiiiika :)


Enb kombination av kreativitet


Johan och dessa chips alltså. Ska göra ett inlägg senare där det bara ska handla om johan och hans chips ;) haha


Fula fiskar


Robin och Moa hos Erika vid köksbordet


Emma får höra sanningarna om johans hyss ;P hahahahaha (den där tjejen Emma alltså, oslagbar)


Erika och Moa har anlänt till området


Vi också... hahahaha


Gruppbild i solnedgången


Ja... bilden säger allt : )


Brakedance is the shit


Vacker norrbottnisk kväll :)


Cykla hem i spöregn är askul, visst André? Hahaha den händelse vi faktiskt sa att "Det här kommer vi skratta åt i morgon, det blir ett fint minne" Tror Kristoffer höll på frysa ihjäl två gånger om. Haha allt för att min rumpa skulle få överleva resan hem. (han hade jacka ett tag alltså)




Efter lite tid så har jag äntligen fått tag i bilderna som jag tidigare sa. Nu är dom dessutom här!
Var två väldigt roliga dagar. Dessa bilder är alla från lördagen då vi först var hos Rpbin och åt lite mat, därefter begav vi och till Erika som hade förberätt väl för våran ankomst :) Senare blev det självklart att traska in till stan där "det händer"..

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

jo herregud så vi skrattade åt det dagen efter. veeeeeeerkligen :(

jag hade juh kunnat DÖÖÖÖ!!!! tror jag var väldigt nära på att göra det oxå =/ uuh så kallt o jobbigt

2008-08-01 @ 18:34:16
URL: http://mythic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0