IKEA

Började dagen med att stiga upp klockan halv nio. Vi hade ju beslutat oss för den fantastiska idén - Vi skulle till IKEA.
Åt frukost och klädde på oss i bra tempo, för att sedan ta plats i V70´n mot Haparanda. Jag hade förberett mig väl genom att ta med den bärbara datorn och vårat nya mobila bredband. Skulle det bli bättre än att sitta hela den långa vägen och klicka på internet och lyssna på superbra låtar på youtube?
Nej, det trodde inte jag heller. Tills jag slog på datorn och det visade sig att skärmen är mörk som satan och att sen det mobilabredbandet loggades ut då och då där det förmodligen var nå förbindelsesvackor.
Så blev sittandes utan underhållning hela vägen. Tur att jag inte var själv iaf :)






Ni var hemma vid tre-tiden.
Dock utan det fina toalettskåp som vi siktat in oss på. Var slut i lager så funderar kanske på att beställa hem det istället då det kommer till haparanda på lördag. Vi fick iaf sålt vår gamla badrumsinredning som följde med huset när vi köpte det. Tyckte som det var dags för något nytt.





Kommentarer
Postat av: Annelie

Funderar på en sån lampa, fast i turkost, till vardagsrummet =) very nice!

2008-07-23 @ 08:58:21
URL: http://annelie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0