Dessis underbara tillökning

Idag har jag och moa varit och spännt våra muskler på gymmet. Vi gick ut på promenad i solen också i det fina vädret. Galet varmt. När vi varit hurtiga till klockan ett tog jag mitt pick och pack (+den ny inköpta lunchen från guldfisken) och  körde till Dessi och hennes lilla Anton!

Förra veckan var det egentligen tänkt men läste hennes meddelande så sent så det kändes bättre att byta det till den här veckan då jag faktiskt var ledig tis och ons. Möttes av en bedårande söt kille som var världens finaste. Han hade ont i magen men han log inga många leenden men han grinade inte heller (förutom då dessi tog på honom en mössa) ;) Vi promenerade i vitjärv och pratade en massa. Grymt trevligt.
Vi pratade fler möten snart ;)


image1608

Ska ju beställa min studio så kan gissa att han kommer vara en av mina offer när det kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0