Festinbjudan, jo jag tackar :)

Från: Andreas Wälitalo
Skickat: den 11 juni 2008 15:00
Till: NK Sportgrupp; NK Fotogrupp
Ämne: FEST PÅ TRUNDÖN





FEST!!!KLOCKAN 12:00!!!!!!!!!!!12/7!!!!!!!!PLATS!!!! I MIN STUGA TRUNDÖN!!!!!!!!TA MED!!!!SOVSÄCK!!!!!!!LUFTMADRASS!!!!!!SPRIT!!!!

!!KÖTT!!!!!!SALLAD!!!!!!BADHANDUK!!!!!

KANSKE ETT TÄLT!!!!!!!MERA SPRIT!!!!!   





AKTIVITETER:


DRICKA ÖL

DRICKA SPRIT

BBQ(=GRILLNING)

BAD

BASTU

FOTBOLL/BRÄNNBOLL(OM VI IDS!!!)

OVERNIGHTNING

KRATTA

PLOCKA STEN PÅ STRANDEN

FLYTTA BASTU

MÅLA HUSEN

TÖMMA SKITTUNNA

KLIPPA HÄCKEN

FISKA

RENSA STUPRÖR

PUTSA FÖNSTER

 


Har ju nu fått andreas att skriva ett mail till alla parter om festen han skulle fixa. Efter många om och men satte han igång. (han skriver aldrig mail) Jag fick hjälpa honom med enterknappen och att lägga in lite bilder för rolighetnsskull ;)
Men det blev ett chill mail. Viss oförståelse mellan vad som är ironi och vad som inte är.

Min favorit var att vi skulle spela brännboll fotboll ------>  (OM VI IDS)
Fanns inga "om vi ids" på att de övriga nedre punkterna som tex att tömma skittunnan ;P
Jag skrattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0