Gissa vem jag träffade igår? ;)











Och till alla er som inte listat ut det än så är det alla våran IKEA-man Ingvar Kamprad som smycker bilderna.
Jag fick äran att åka till Happis igår och om det inte var allt att få träffa Ingvar. (nej det var det ju inte)
Så tyckte Per att jag skulle åka lite tidigare så jag skulle hinna gå lite på IKEA! Sagt och gjort. Satte mig i bilen och efter en 1,5 h körtur i det fina vädret så var jag på ikea en timma.





Handlingslista IKEA:

  • Världens finaste tårtfat men tillhörande glas"lock"
  • 10 st Kjolgalgar
  • Rivgärn
  • Vit ugnsform
  • Stekspade
  • Tygservetter
  • Vita vanliga servetter
  • Slickepott


Jag kände mig inte helt nöjd så for även förbi Hemtex där dom hade 30% rabatt på tyg blommor. Jag köpte mig tio stycken vita tygrosor (väldigt trovärdiga) för 340 :-. En dyr bukett men då håller den ju hår länge som hellst också ;) Så värt det. Kollat på dem tidigare men nu när det var rabatt slog jag till. Var inte beredd att lägga ut 50 kr per ros tidigare.
Slank även med tre spetstabletter för att kompletera de jag redan har. Dock var det 50% rabatt nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ursäkta Petra, men han heter Ingvar inte Ingemar :P

2008-06-13 @ 19:47:18
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0