Grattis Moa 21 år!!!!! (79 yet to go)

image1600
Födelsebarnet Moa är ju alltid lika söt som en docka!

image1601
Carolin och Sara vid fikabordet

image1602
Emma med en tom chipsskål farmför sig (?) Hahaha men vem ska vi egentligen skylla på? ;P
Någon? Erika?

image1603
En jag

image1604
Jag och världens snyggaste Emma

image1605
Förberedelser inför singstar? :D

image1606
Bonusbild på hon ;)

På Lördagen var det bara snabbt iväg till Moa efter jobbet. Överaskningsfest på G! Var grymt kul. Vi spelade "jag har aldrig", fikade och sjöng singstar. Sen var tiden försvann är en annan fråga. Helt plötsligt var det en sväng på BS bränna som gällde och efter det Bodensia då vi dansade i takt med balklänningar och frackar. Men det var faktiskt kul. Varmt, men kul!

Jag, Erika, Emma, Luisa, Johan. Robin, Rickard, Jonas och  Kristoffer skulle man väl kunna säga var bunten på boddan. Höjdpunkten var nog dock ändå då vi gick och hälsade på Emma på coop-parkeringen. Haha galet.

"däääääääär bor Henrik"

Rickard:  "Ni tycker inte om mig, ni hatar mig" (väldigt ledsen)
Johan:      "Neeee, vi älskar ju dig" (*puss på kinden)
Rickard:   (vänder fort till lömskt överlycklig) "YIIEEES!" (vinnar gest)

Kommentarer
Postat av: Carro,

Jo, tiden hade den förmågan att bara springa ifrån.
förstår inte vars den tog vägen,
kanske på altanen, kanske i "jag har aldrig",
men trevligt var det! (:

det var ju tänkt att vi skulle hinna med kubb också,
men men.

Var det mycket folk på boddan då? (:

2008-06-02 @ 22:48:42
URL: http://carolinkummu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0