Helgen med stort H

Igår var det först jobb på Kuriren och under dagen så ringde Lina mig om att jag skulle ringa jonas på farmen. Sagt och gjort. Fick mig arbete under kvällen också. Fota bilder till reklam, typ. Får se vad som blir..
20 - 01 var jag där ungefär. Var riktigt kul : ) Hade ju mina riktlinjer.

Nu ska jag göra lite nytta innan jag åker hem igen.

Jag och Kristoffer firar 2-års dag i dag. Har gett min sötnos tre t-shirtar och två kallingar :) Jag ska få göra nagelförlägning. Ih galet kul. Har inte gjort det tidigare så ska bli så kul. Om mina naglar inte nu skulle vara för mjuka så det ej skulle gå att göra? (Dom är gaaalet mjuka, tror inte riktigt ni förstår) Måste kanske ha en enorm brist på något som gör att det är så. Men men har alltid haft de så så får väl leva med det :P 



En bit av paketet jag slog in till kristoffer : )


Hade velat göra de kanske i veckan eller den efter. Ska kolla mig för :)



PUSS på dig Kristoffer ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0