Macro







Sitter på jobbet och har väldigt lite för mig för tillfället. Började med att vara på en rättegång i en halvtimma (ta en bild innan de åtalade gick in i rättsalen rättare sagt) Göra ut två bilder på det.

Sen var jag och Ingela och träffade en mygg-man. Första bilder sybolisar det. Jag och Ida skulle åka ut i skogen och fota en närbild på en mygga som skulle syga blod från henne (ne vi fotografer har väldigt lite för oss vissa dagar, med betoning på VISSA) Haha men objektivet fungerade inte och var inte det rätta i princip. Vi for tillbaka till redaktionen och letade reda på macro´t. Men i stan är det väldigt dåligt med mygg. Vilket slutade med att vi satt i bilen där vi hittade tre. Ida tog fast dem, en i taget, och försökte få de att sätta sig på hennes arm. Alla gånger slutade det med att hon mosade dem eller röck av dem något ben :P Så det blev ingen närbild.

Men jag tycker det är kul med närbilder så fotade lite annat här på jobbet istället ;P



Två arbetsdagar kvar till semester..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0