Nytt tillskott





Jag och Kristoffer lunchdejtade idag på storheden. Slutade med att Kristoffer vann med sin röst på hamburgare och jag förlorade med min röst på stuuvade makaroner och köttbullar :P Mätta och belåtna gjorde vi i alla fall några ärenden.
For förbi och kikade på cykeln jag tidigare kollat på hos Biltema. Ja, det hela slutade med att vi köpte oss var sin cykel. Min ska föreställa den på bilden över men är egentligen svart :)

Gud va skönt med en hel cykel. Nog för att mammas gamla var asskön. Men efter att den har fått små hål i gummit var man typ tvungen att pumpa den efter varje gång man använt den och sen backade ju en gubbe in i den när  jag jobbade på klartsynt förra sommaren så det är lite snett och vint i hjulen lite överallt.



Kanske blir en tur ikväll om nu Johan för ovanlighets skull skulle sms:a och avboka våran inlinestur
(gjort de två dagar irad nu) Latisen! hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0