tjejfest

Igår var det ju tjejfest hos Sandra som gällde efter jobbet. Jag for till Erika som var kvar på jobbet och så tog vi och åkte förbi storheden och köpte en inflyttningspresent till Sandra. Var i Sävast kring sju så blev lite sena ;) Dom hade fått det så sjukt fint i lägenheten. Jag blev så inspirerad. Ville bara hem och renovera ;)


Vi började med fördrink och åt sedan jättegod middag. Kärlknöl (aptitligt namn), potatisgratäng och sås. Rabarberkaka till efterrätt. Var Sandra, Emma, Linnea, Josefine, Erika och jag. Blev sen att leka "jag har aldrig". Det var en farlig omgång. haha var en kul kväll med kanske ett glas för mycket. Slutade med att jag for hem istället. Kändes så jäkla bra att fara hem och sova i sin egna säng när man var så kalas ;P

Kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade idag. Steg upp halv två och for och fotade fotbollen på nya arenan. Blev dock förlust och jag höll på att frysa ihjäl av att stå i skuggan i två timmar utan jacka (dum idé)


Haha hoppas på snar repris iaf (iaf av själva konceptet). Är så kul att dra ihop tjejerna och bara umgås.

Finns ju lite fester på G framöver iaf. Midsommar, Boden Alive, foto&sportfest 12 juli, osv.
Blir nog en kul sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0