Travfest med V75 i Boden

















Boden hade mycket på sin sida i Lördags. V75 klockan 13.00, fotbollen på tv klockan 17 och sen efter det var det trav-eftertrav på Western Farm. Det var grymt mycket folk som hade hittat till Peab travet som satt och hade picknick, ja överallt. Eftersom jag hade många jobb jag skulle på i Luleå så var jag inte i Boden fören klockan halv tre-tre. Fick då ett telefonsamtal av Malin som sa att det var en viktig person som just vunnit ett lopp som jag borde ta en bild av.
Jag började då småspringa som en nål i en symaskin - sicksack. Var solstolar överallt och tog säkert 5 gånger så lång tid att ta sig fram till banan och hästen som jag precis fick en bild av (se bild 2) haha, dock kom den ju inte med i tidningen så allt jobb i onödan ;P

Lina ringde upp tidigare på dagen och sa att jag skulle ringa upp Jonas som äger farmen. Han ville att jag skulle jobba under kvällen. Efter många snabba tankar och funderingar så ringde jag och tackade ja till att jobba. Blev betydligt roligare då han sa att det faktiskt inte var vimmel han var ute efter utan mer reklam bilder. 20-01 (blev en timma mer än sagt men det var bara kul) var jag där och fotade lite saker som han önskar, blev lite annat också.
Var väldigt mycket folk och hoppas han blir nöjd med bilderna. Jag har ca 1500 bilder att titta igenom nu så tänkte göra det ikväll efter jag har varit på fotbollsmatchen som är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0