basketfest i pontushallen?


image1237

image1239

Gårkvaällens jobb..

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag riktigt ogillar dem, (men som du säger alla har ju olika stilar) och har man rätt stil med ett vitrinskåp till så tror jag att det kan funka riktigt bra, eller bli jättefint. (:

men med mig egen stil som jag själv har, jag som gillar jordnära färger och mörka träinslag och mycket vitt så tycker jag det skär sig med ett vitrinskåp. Men jag är barnslig på så sätt att jag kan gå runt och störa mig på en ful sak som man har runtom sig hela tiden. Men när det kommer till det här vitrinskåpet så får jag försöka ställa mig positivt till det. :)

2008-03-05 @ 18:07:39
URL: http://carolinkummu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0