ledigheten avslutad

Ledigheten i tre dagar tog idag slut. Jag infann mig på jobbet klockan 17.00 efter att jag hunnit med att gå på promenad med lina i två timmar och därefter hunnit gå och klippa mig !!

Har varit sååå skönt att vara ledig. Dock kan jag inte förklara varför jag stigit upp klockan åtta trots det, varje dag.
Har iaf varit hurtig och varit på core, bodypump och spinnpump klockan 10 respektive elva varje morgon. Underbart härligt! Jag och lina skulle bli äckligt seriösa nu va...



Ikväll får jag ta hem en bil! wii. Ska nämligen spendera första tiden på dagen i pagla med jimmy, skidskytte!

Utgång imorogn? verkar inte som annat!

Ska ni?


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0