påskhelgen mot sitt slut

igår var jag leeeeeeeedig! Så skönt! Jag och krille for ut på tu man hand på skotertur i det underbart vackra vädret!
Därefter var det middagsbjudning i hampis, mormor stod för maten ;) Krille var bortskämd och fick oxfile när laxen inte dög :P Mamma hade gjort den finaste påsktårtan ever. Pax att göra den till nästa år :)

Kring fem for vi hem (skjukt mätta) vi for och hyrde film och köpte snarra (sa jag mätta?) Nåja vi for till björkelund och tog och kollade på krilles gamla bilder på sin förra dator, så kul! Han och han kompisar var ju bara föööör cooola när dom gick på sanden. Hade stooora hiphop byxor och ganska lågnt hår (fiskehatt var väl inne?) haha så kul!

Nåja vi bastade och såg filmen, dock somnade jag mot slutet..



image1289






















En fin svan nu när våren kommer smygnade runt hörnet.


Foto:   Petra Isaksson

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha jag måste få se dom där bilderna! XD

2008-03-25 @ 21:05:46
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: Kristoffer

haha åååh så roligt filmen där vi hyrde var i slutet =) eller hur?
och kommer du ihåg wallander filmen i söndags? ojojoj vad konstigt? eller hur? visst håller du med?

2008-03-26 @ 21:05:52
URL: http://mythic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0