säng-smyckning

Nu ska jag hem och göra sängen i gästrummet fint. Jag sitter solo på jobbet så tycker jag också borde fara hem. Har ändå inget att göra : ) Jag gillar ju faktiskt mitt jobb.

Creedence dunkar i högtalarna. Måste nästa säga att jag kanske kommit underfund att det är mina absoluta idoler. Så många minnen av just den musiken som pappa spelat under hela barndomen,  john fogerty i mitt hjärta :)



image1288
Detta var det väl jag tänkt. I guld på den vitmåladesängen.. el silver? men det var ju guldrummet..?!

Kommentarer
Postat av: Erika

GULD! ;) okej ditt gästrum kommer typ se exakt ut som mitt sovrum ;b

2008-03-23 @ 11:39:17
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: hanna

john fogherty, så bäst!
så lasse är ett sant CCR-fan precis som min far? :) var du och såg johnny boy när han var i pite 2006?

2008-03-23 @ 12:44:30
URL: http://nogg.se/hannaevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0