what to do?



image1276   image1277
                             Maskin nr 1                                                               Maskin nr 2
                             1999:- (ord. 2499:-)                                                  1999:-


GAH hittade nu en annan som föll mig i smaken vad gäller träningsmaskiner.
Känner att jag absolut skulle vilja ha en av dessa hemma. Tycker det är så galet kul att träna och det kan vara kul att vara hemma när man gör det. När man inte har tid och ork att vara så där äckligt seriös.

Frågan är nu bara vilken?? Det finns så mycket att se över..

  • Pris!  Maskin nummer ett har ett dyrare ordinariepris (=Bättre?)
  • Sits! Maskin nummer ett har ett ryggstöd som ser väldigt bekvämt ut.
  • Kommentarer! Båda har fått bästa poäng på ellos hemsida av köpare. Bortsett från att maskin 2 inte hade svenk manual (vet dock inte om den andra hade det heller så, men det är ju samma märke så borde vara samma!)
  • Plats! Den ena tar mycket plats på bredden, den andra är hög.



Tusan, jag är som inne på den första iaf.. Vad tycker ni? Vilken skulle ni valt? hjälp!


Kommentarer
Postat av: Carro

Den första ser mer bekväm ut, den hade jag valt. (:

2008-03-17 @ 18:11:49
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: Erika

svårt alltså! Det känns på något sätt som att det är lättare att "race:a"/ köra intervallträning på nr 2. Alltså det går ju på den andra också men det känns ju som konstigare att cykla svinfort när man sitter på en stol. Jag kanske gormar :) Men jag hade nog tagit nr 2 iaf!

2008-03-17 @ 22:34:56
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: Erica

Jag hade lungt tagit 1:an, en sån är mkt skönare att sitta på om du ska cykla länge, men om du ska ha typ en spinningcykel så är ju 2:an bättre.
Fast då blir det ju ont i rumpan;D Haha

2008-03-24 @ 12:19:46
URL: http://erica87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0