work

Gårdagens jobb..

image1247

image1248

image1249

image1250




Idag har jag varit och inhandlat pyssel till ett par krukor som jag ska skapa och så målade jag om ett par sänglampor så de ser ut som oxiderat silver. Jag blev väldigt nöjd. Dock kunde det blivit bättre om färgerna inte stött ifrån varandra, men, man ska inte klaga! Målade även klart fondväggen i köket!

Nu sitter jag på jobbet, varit på ett jobb på kulturenshus. Nu bär det av på hockey med Simon!


Vad har alla andra haft för sig?

Kommentarer
Postat av: hanna

ja men det förklarar ju varför jag alltid har så kul när jag går ut i boden ;p jag knappt känner eller känner igen mkt folk här i stan, men om man jämför med dig så känner jag och känner jag igen en jävla massa folk. men just cleo är ett bra ställe, men som sagt. man känner ju inte så många förutom dom man är där med ;p

2008-03-07 @ 20:39:55
URL: http://nogg.se/hannaevelina
Postat av: Erika

jag har uppdaterat bloggen, otroligt ;) check it out. jag behöver råd! :P

2008-03-07 @ 21:59:12
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0