björn som dödat får

image1388

image1389

Igår var det jobb som vanligt. En ganska tuff dag som innebar ingen lunch. Eleer lunch var det men ingen rast. Får ofta höra att jag inte ska sitta vid datorn när jag äter.. men jag vet inte, jag känner mig inte så stressad över det. Är nästan mer stressad när jag inte gör det och vet att jag har saker att göra ut ;P

Nåja, en björn hade iaf dödat ett får på Hägnan igår. Lite sorligt. Det var den tuffaste tjejen i hajen som hade rykt. Förmodligen för hon var ledaren och ville skydda de andra i hagen. Andra gången jag är på Hägnan och får fota döda djur. Förra sommaren var det några ungdomar som hade slagit ihjäl en anka och två hönor hade skrämts till döds. Nu var det björn. Saken i säg är väl mindre brutal men lite läskigare, för björnar är ju lite läskiga.

Kommentarer
Postat av: hanna

några ungdomar som slagit ihjäl en anka och två hönor som skrämts till dötts? vad fan finns det för människor egentligen? va arg jag blir

2008-05-07 @ 12:22:48
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: Annelie

Vi passerade er i morse vid sista trafikljusen innan man kör in i Luleå (före långa bron). Vinkade men ni såg inte :P Kanske inte så lätt att se vår lilla peugeot när man sitter i en stor lastbil ;)

2008-05-07 @ 14:32:00
URL: http://annelie89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0