Desperat Petra

image1461

Missade hela desperate housewives pga av att jag först skulle göra ut mina bilder från Grease!
När jag äntligen bänkat mig i det tomma fikarummet framför tv´n så kommer Armi in och vill att jag ska göra en pejling. Både fota och skriva. Gah, jobbigt sånt. Måste man tänka på två saker. Höll på att glömma att ta första personens namn till och med ;P Virrig! Haha nåja, alla personer jag frågade vill faktiskt svara på min fråga. Och det mina vänner, är inte vanligt! Jag såg väl otroligt snäll ut (som jag faktiskt försökte se ut) ;)


Nåja, vet någon när reprisen är?

Kommentarer
Postat av: lina

jaa spelkväll nästa vecka! :) reprisen är på söndag vid 2 tiden tror jag :b

2008-05-14 @ 13:34:58
Postat av: Eliina.

Kul och träffa dig i helgen :) /Elina

2008-05-14 @ 15:35:00
URL: http://volanen.blogg.se
Postat av: Sandra

Om du missat D.H avsnitt, så finns dom annars att tanka ner på www.piratebay.org, med hjälp av programmet torrents :)
Varje måndag släpps det nya avsnittet från USA!

2008-05-18 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0