Fest - körslaget

image1438

image1439

image1440

image1441

image1442



image1443

image1445

image1446
hihi sandra vartydligen barfota ;P


image1447

image1449
DJ Johan höll ständigt gästerna roade

image1450

image1451
CHARADER

image1452

image1453

Började med parmiddag. Jag, Kristoffer, Emma och Johan. Sen kom Erika, Rickard, Jossan och Sandra förbi lagomt till körslaget. Vi såg, röstade och röstade. Men med 4 % gick tyvärr boden med förlust. Alla ni som inte röstade. Skam. Ta åt er som svampar :p Nåja var kul att dom kom tvåa iaf.. våra kära stadsbor :)

Vi spelade ett galet roligt charader med sjuka meningar och bra gester!

"Johan gillar stora mogna bananer"
"Röda ålar dansar salsa med mormor"
"Carola ber för elefanterna i Afrika"
"SSAB gör stål av våra skogar"



haha och mycket mycket annat som fick vårat lag (Jag, Johan, Jossan och Erika att skrika och gråta av skratt..  ;)

Sedan bar det av till Bodensia. Kristoffer var ju till och med med. KUL! Var grymt mycket folk och hittade mig ju en sara, moa och massa andra :)



Tack alla inblandade! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

och jag var så glad att jag träffade dig. du var värd alla mina pussar, gullunge ;-*

vi måste träna till veckan, jag tänkte träna på dagtid. börjar ju klockan 13 mån-tors.

2008-05-12 @ 13:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0