fredagkväll

En dag på kuriren avklarad. One to go. Ska åka hem från jobbet med krille idag tror jag. Så ska åka lite tidigare..
Ikväll blir det nog en lugn myskväll. Har kotletter i frysen jag var sugen på med ris. Dock blir det nog ingen grillning då kolen är slut : ) Men vi får se. Ska försöka få med han på att baka något gott. Han var ju så duktig sist :)


Fick ett träd av Janne på jobbet idag. Eller man kanske skulle mer kalla den en gren i en kruka. Men det ska bli ett träd :) Får se var vi ska plantera den ;p Var på fagernäs trädgård igår och köpte blommor för 300 :-. Planterade när vi kom hem igen. Hoppas dom tar sig och blommar fint till sommaren vid dammen ;) Vi är ju inte så erfarna vad gäller plantering någon av oss så vi får lära oss steg för steg. Det är kul : )



Nu ska jag planera mer av kvällen. Saknar min Karl som jag ska pussa sönder ikväll ;) LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0