Hundvalp


Idag tar mina kvällspass fart och pågår under hela veckan. Jag börjar på Kuriren klockan fem och jobbar till elva på kvällen. Detta innebär några olika saker. Föst och främst kan jag träna på dagarna och njuta av solens alla strålar. Kan fara till mina päron och bli bjuden på goda luncher som våfflor (jajjamensan det var det idag ;) ) Sen får Morgan och Tindra sällskap på dagarna och Tindra kan ha så tur att jag  tar med henne i koppel ut på altanen (hon blir galen av lycka och jamar resten av dagen då man tar in henne för hon vill ut och leka igen)



image1456


Det negativa är ju dock att jag missar timmarna med min Kristoffer. Hihi men då får man ju något att längta efter. Man kanske inte ska sitta ihop med någon exakt heela tiden :)


Idag var jag iaf uppe klockan åtta. Jag gjorde mig klar tog bilen och for till Linnea i Hapis för att titta på hennes nya HUNDVALP!!! Gah det är en svart Cocker Spaniel som hon var och hämtade i Töre i fredags. Den var så pytteliten och så snäll och söt och ja. ALLT. Man blev ju bara galet sugen på att skaffa en hund kan jag ju säga.



image1454
Linnea tillsammans med den sötaste varelsen i världen - Melvin!

image1455


Efter det underbara hundbesöket så for jag vidare till hampis då och åt lunch med mamma :) Fixade med Sara så klockan halv ett var det vidare att träna på step in (jo det var ju ett tag sen). Har ju varit sjuk i dryga två veckor så var skönt att få sätta igång igen. Hörde en fågel viska att moa var ledig om dagarna så då kan vi umgås på step in ;) Hon är ju den riktigt seriösa :)


Ikväll blir det iaf en pressträff med Luleåbo och därefter ska jag springa vidare till Lillan där Estetiska programmet ska ha en teater vid namn "Masjävlar" Så får se om det är något kul. Brukar ju vara ganska roliga just sådanna jobb :)


Take care!

Kommentarer
Postat av: erika

nääääää vilken söt en!! åh fusk :))

2008-05-13 @ 20:56:31
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0