jobb jobb

Idag blir det att fara och fota barn på cyklar : ) Det ska vara ett speciellt projekt som ska lära barn säkerhet i trafiken (på cykeln) Jag och Janne åker på några minuter och kan nog bildmässigt vara ett kul jobb. Ett bildjobb helt enkelt och inte så fasligt mycket text.

Sen har jag inte hunnit tilldelas något mer för  idag (kommer nog när jag kommer tillbaka) Men.. jag har tagit med mig träningskläder så hade gärna velat gå och träna om jag får chans till långlunch ;) Har med mig korvstorganoff och ris som jag snabbt kan värma och sedan promma iväg. Dagen till ära tog jag till och med mig en gainomax. Får se om jag får användning av den. Hoppas på det, för jag är sjukt galen i gainomax chocklad. En bra anledning till att träna. En fin belöning :)


Så då vet alla vad dagen har att erbjuda just nu, jag bjuder på uppdatering när jag vet mer om dagen ;) Så fick detta inlägg bli ett svar till karro som jag inte hittade någonstans att skicka ett svar till : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0