Joggat


image1481


Kors i taket!
Har just kommit hem från en joggingtur. Och det mina vänner, är inte att leka med. Det var det värsta jag varit med om på länge (men det bästa nu i efterhand då kropper sprudlar av lycka) Var så tungt så jag ville ge upp flera gånger om. Gruvbergets backar är ju riktig teräng träning. Bara uppförs backar hela tiden!
Sen att jag inte tränat på 2-3 veckor pga av att jag varit förkyld gjorde nog inte saken bättre.

Ska låta göra så det blir en rutin, och få med mig kristoffer :)



image1482


Sen tog jag ut Tindra för att det gör henne så lycklig. Vi gick ett varv runt kvarteret. Jag skojjar inte, hon är som en hund. Helt ludig och undebar. Går fot hela tiden och när jag går ifrån henne springer hon i kapp mig ;)
Hon gör mig knäsvag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tindra verkar vara den SÖTASTE
katten i världen,
och sååååå söt hon är på alla bilder du lägger
upp också. (:

2008-05-16 @ 15:34:54
URL: http://carolinkummu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0