Körslaget

image1410

På lördag smäller det. Körslaget tar start klockan åtta och självklart kommer jag att sitta bänkad framför burken!
Hoppas hoppas verkligen det kommer gå bra för Boden. Jag ska då sms:a iväg minst 2 sms. Lika med kristoffer och de andra som sitter i samma rum.

Blev lite citrus på jobbet för någon dag sen då vi satt och pratade om att vi skulle bevaka det, självklart.
Då säger Per "Inte för att dom kommer vinna, men man måste ju"

WHAT?! Bara för en undersökning på aftonbladet säger det så betyder det ju inte att vi inte har en chans!
Självklart hoppas jag att alla bodensare (och luleåbor) faktiskt ska rösta. Bodensarna, för att faktisk ta död på just sånna där "fördomar"  (Luleborna också) för vi är ju faktiskt bundisar. Halva boden pendlar till luleå och många i luleå pendlar till boden.

Så, rösta på lördag och slå ett slag för Boden. Tänk, nu vet ju folk kanske till och med att det finns ett "Boden". Inte dum reklam för staden och turismen.

Rösta på boden och Brolle!

Kommentarer
Postat av: hanna

klart att man ska rösta på lördag :D
GO TEAM BODEN!

2008-05-08 @ 19:16:47
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: lina

BRA PETRA! fy vilket bra inlägg, jag blir så stolt när du säger sådana här saker! :) håll utkik efter mig i rutan (tänkte springa upp på scenen naken, borde inte vara svårt att se) ;p Puss vännen

2008-05-08 @ 21:13:36
Postat av: Erika

Hallå! du får inte se det utan miiig! jag kommer till dig på lööör. Du puffar kuddarna i soffan och jag fixar karra - klarrt! ;)

2008-05-08 @ 22:14:08
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0