Kurirens uppslag

image1478

Blev lite glad när jag slog upp tidningen igår när jag kom till jobbet. Kristoffer hade nämnt att dom valt ut "fotografernas favoriter" i dagens tidning på sportsidorna
(Nej vi brukar faktiskt inte få välja själva i brist på deras tid)

Så när jag äntligen fick tag på en tidning (Kristoffer tar med sig den när han åker tidigt på jobbet) och fick se att min bild var stooor, kan man inte annat att le : )


"Norrbottens-Kuriren fortsätter att ge utrymme för guldkorn. Vi låter fotograferna välja ut sina favoritbilder från de senaste månaderna. Bilder som normalt sett kanske inte får så stort utrymme i tidningen. Men när det är dags för "sport i bilder" kan vi bjuda på godbitar. Istora format. Håll till godo!"




Nu hade den fått plats minst sagt.


*Det gjorde min dag... : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0