lediga dagen


Idag har man hunnit med att vara ledig : ) Moa kom hit kring tio så slingade jag hennes hår. Sen blev det att sitta ute i solen en halvtimma innan jag for på stan med mamma. Jaghade nämligen ett presentkort på step in på 200 kr som hon fick handla upp ;)

Halv två möttes jag och sara upp för att gå och träna på step in. Väldigt seriösa. Väldigt behövligt!
Vi gick sen och köpte en present till födelsedagsbarnt moa som jag för övrigt glömde gratta när hon kom hit ;) (hoppas hon läser detta då istället) Med betoning på att vi köpte henne nå väldigt fint ;)

Vi gick på stan och sen kom krille in till stan och vi gick och köpte oss fiskar!!!!!! Hihi dom ska på i vår dam ute under sommaren. Mysigt. Vi grillade fläskfile och åt och drack gott (rödvin) i solnedgången.
Försökte bestämma namn på våra nya familjemedlemmar. Men det får vi bestämma i morgon :)


Take care! Lite gossip girl innan desperates nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0