nyttigheter

Idag har jag hunnit med en hel del nyttigheter vill jag lova.
Steg upp klockan halv tio och var snabb som en tok för att cykla iväg till lina till klocan kvart över tio.
Vi tog oss en promenad i blåsten.
Cyklade hem vid tolv tiden då lina skulle hem och göra lunch innan jobbet.
Tjejen har ju nämligen börjat jobba på Hotell NIVÅ, gav dissen till Max och började som receptionist i måndags. Grattis!

Jag for och handlade lite mat och for hem och städade & krattade med Tindra.
Kan inte förstå att hon är så väluppfostrad. Och endast är ett år gammal, och är utan hörsel.
Vi var ute och krattade löv rätt länge. Samtalade med grannarns och så. Att jag förstod att vi varit ute länge förstod jag då Tindra satte sig och kissade i två lövhögar (eller om det var ett sätt att bara visa var hennes revir var?)
Nåja, kanske Kristoffer får sig en glad och blöt överaskning om han tar bort lövhögarna ikväll. (Tihi säg ingenting) ;D



image1462


Sitter nu på jobbet och bränner ut en massa bilder från datorerna.
Har hunnit vara på ett jobb ikväll som ver en bild på en orgelspelare. Detta gick snabbt och smärtfritt :)
Nu ska jag nog rusa in till fikarummet och ta en kopp te och se på grey´s ;)

Kommentarer
Postat av: Eliina.

Jo, jag hade jätte trevligt. Du då? Det var kul med så mycket folk, jag brukar inte vara så mycket för Boddan men kul med omväxling ändå.

2008-05-14 @ 21:38:25
URL: http://volanen.blogg.se
Postat av: madde

tack så mkt. eran katt är väl ungefär det sötaste jag sett.. =) men den där är så liten, har ni två helvita eller?

2008-05-15 @ 15:26:14
URL: http://maddekemppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0