rosiga koppar

For och handlade idag med the family. Fick ett kakfat av mamma och köpte mig fyra nya kaffekoppar för att matcha med tekopparna. De lila med guldkant och rosor i, från MIO. De är så vackra så jag storknar. Beköver jag säga att kakfatet var i samma serie, ljuslila och guld?

Så nu är det bara att springa förbi och plinga på hos oss i hopp av bli bjudna på fika serverat på vackraste sätt.




Efter det for jag hem en sväng för att pussa några gånger på min karl (som hunnit hem på lunchen) innan jag for iväg till Step In och tränade lite snabbt och effektivt med Sara. Vi hann med en 45 minuters promenad efter det också innan jag skulle hem och göra mig lite mat innan jobbet.


Kuriren 17-23. Har hunnit vara och fotat en bil som några har byggt på Luleå tekniska universitet. Den drog på 8 mil endast 1 liter (etanol). Det kallar jag miljöbil! Sen fick jag ett hedersuppdrag att foto en porträttbild på André som ska börja blogga på Kurirens hemsida. Hurra, till mig!


Dagens mål har mestadels bestätt av gröt och de otroligt underskattade mackor! Jag satt och funderade för nån vecka sen. Jag sa då till Kristoffer att jag kommit fram till att om jag skulle måsta leva på endast en sak, då skulle det vara BRÖD! Då menar vi inte rågmackor och torra hårdbröd. Nej, visst det brukar jag ofta äta och kan vara väldigt gott. Men till mat när man kan äta baugetter och annat gott mjukbröd på sidan om. Då kan jag knappt hålla mig till den mat jag faktiskt beställt.



image1477


Jag slår ett slag för alla bröd idag. Det hade ju suttit fint att baka något hemmagjort bröd bara därför, men det får komma någon annan dag.. eller vecka.. eller månad :(((( nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0