Sommarprojekt och livsprojekt ;p

Klockan 12 slår dörrarna upp till lagerhouse på Strand i Luleå. Jag räknar med att göra ett besök där efter karnevaljobbet på stan. Där kanske man (borde man) hitta lite kul inredning till hemmet. Kan knappt bärja mig till semestern då vi ska fixa till och dona som bara den. Har så många önskningar om saker jag vill göra.


Nytt kök
Fixa om badrummet
Vindskydd till altanen/altanen
altan/uteplats på framsidan
Bygga om entren (byta ut dåliga plankor är ett måste)
Makeover på köksgruppen (färg och gråa ulldunor)
Makeover på köpmandisken i köket (färg och knoppar)
Ta bort en tall/ersätta med bollpilen jag fick av janne (kvist just nu)
Kakla utanför bastun
Måla bastun och göra ett fönster och byta till glasdörr
Stoppa vit panel i tvättstugan och stoppa lite mer lantig känsla
Byta ut tvättstället i tvättstugan
Byta ut blandarna på de flesta ställen i huset
Köpa förvaringsskåp under tvättställerna i badrummet

Kommentarer
Postat av: Annelie

Blir såå kul att Lagerhaus öppnar, är också i behov av lite inredning :)

2008-05-30 @ 12:49:08
URL: http://annelie89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0