Stadsmaran

image1490



Idag kommer nog den största delen av min dag att spenderas på löparbanan. Det vill säga, stadsmaran äger rum i Luleå idag och jag ska just fota just detta. Jag och två fotografer till här på Kurren typ ;P
Jag var så stressad i morse att jag glömde mobilen hemma. Tur som styk hade jag ju dock då det visade sig att mamma skulle åka till Luleå idag och kolla på stan.

Kristoffer hade besök igår av Anna, Linda och Justus när jag kom hem. Var lite social och fick ett vinglas av Anna. Somnade vid halv 2 kanske, så hade gärna haft den där sovmorgonen som jag egentligen skulle ha, men bytte ut.
Emilia ska ha kalas ikväll för hon fyller år. Jag coh Erika ska åka buss dit direkt efter att jag slutat jobbet klockan sex. Blir nog kul.


Nu ska jag förbereda mig mentalt för en stressig dag ;P

CIAO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0