utgifter


Sista dagen på smycka. Imorgón bär det av till Kuriren igen : ) Per ringde nyss och gav mig tre extra dagar nästa vecka. Skulle egentligen bara jobbat tre tror jag det var :p Nåja har man inget liv så. Lön imorgon. Och känns väl som jag är i behov av perngar så då är det bara att ta emot mer dagar. Sjukt sugen på ett par nya jeans för typ en tusenlapp, sen att göra lösnaglar fast på riktigt :) Sen att man har en ellosfaktura att betala denna månad, mina lampor som jag beställt kommer nog den här månaden också. Och till råga på allt ska jag betala 5000 till piss-skatteverket :)


Kul jul ! gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

5000:- i restskatt? själv har jag fått skatteåterbäring =)

2008-05-22 @ 20:24:14
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0