A light in the dark



Det blir så myyysigt på kvällarna nu när det är svart om natten och snön kommit att täcka marken.
Dock får vi testa på livet som husägare då det verkligen gäller. Då man utsätts för det ultimala eldprovet.
Snöskottningen!!!

Tur som man har när man jobbar dag så kommer ju Kristoffer alltid hem två timmar innan mig och har massor med tid att få bort snön så man tar sig in i huset :) Detta sker ju idag. Sverige lider just nu av snökaos och det är inte det lättaste att ta sig fram med bilen eller ens med sig själv.

Nåja jag åker buss hem så för mig kommer det funka helt okej i eftermiddag.
Om nu inte bussarna bestämmt sig för att haverera ;)

Kommentarer
Postat av: kristoffer

Jo det är juh tur som har mig, som just precis i detta ögonblick har kommit in genom dörren efter att ha skottat hela uppfarten o stigen till dörren. Så nu slipper du plumsa i snön ;) har till och med skottat av 740n eftersom du e ledig imorgon ;)

2008-11-24 @ 16:50:19
URL: http://mythic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0